Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Pesten en treiteren

  • Gast

    Helaas is het zo dat je als roodharige verschrikkelijk op school gepest word.

    Ik zie ze, jaren later, nog zo voor me; Ronnie, Etienne…om de ergsten te noemen.

    Om het een trauma te noemen is wellicht teveel eer voor deze stumperds, het zijn ten slotte maar maastrichtenaren en je zou ze nu de kost moeten geven met hun middelmatige bestaan en trieste vrouwtjes…ik bedoel maar.

    Maar niemand mag vergeten dat deze twee rukkers het leven van heel velen verziekt en vergald hebben, op het - destijds- LBO.

    What goes around, comes around.

  • matty

    ik ben nu bijna 70 en grijs maar duidelijk rood geweest

    ik weet op school veel gepest en niemand wist meer mijn naam alleen rooie

    mijn tweeling zuster was blond

    ik heb er lange tijd een trauma aan overgehouden

    ik voelde mij minderwaardig ik was een aansteller voelde meer pijn en moeite met operaties

    mooi rood is niet lelijk zei men altijd maar wat is mooi

    ik werd vuurtoren genoemd (zo heb ik ook later mijn zaak genoemd) maar ik ben nu mooi wit

    en mijn zuster grijs nu ben ik trots

    maar men kijkt nu volgens mij anders tegen rood haar aan

  • Kode Rood

    Inderdaad, nu zit je aan de andere kant van het spectrum; vrouwtjes met crisis haar verven fanatiek rood,

    ik zie ze dan wel hatelijk naar mij kijken, maar het is echt niet mijn probleem dat ze met een zielig

    kleur nep pruik door het leven moeten…

  • mieke burhenne

    ik heb de beste oplossing voor te pesten . vanaf de eerste klas ieder dag een ander kind aan de beurt om gepest te worden dan is het zo afgelopen,

  • van de andere kant

    Heb zelf ook wel eens het idee dat ik om mijn kastanje bruine haar afgewezen word (danwel niet perfecte uiterlijk)

    Zoals vandaag.Had een afspraak gemaakt omdat ik aan de slag zou gaan als vrijwilligster.Kom netjes op tijd aan,

    heb ettelijke keren aangebeld maar er word niet opengedaan.

    Sta je daar voor een dichte deur met je goeie gedrag.

    Uiteraard de betreffende mevrouw effe gemaild, en kreeg daarna pas een of ander vaag telefoontje…

    'ze had de bel niet gehoord'

    Mijn gevoel is echter dat ze ergens vanachter een gordijn heeft zitten loeren en wat ze zag beviel haar niet…

    maar in plaats van daar open en eerlijk over te zijn…leugens leugens leugens

    Maar weer het zoveelste bewijs dat mensen in Ulft volslagen onbetrouwbaar zijn…

  • ietsanders

    rode roosinjehaar is de liefde

  • ietsanders

    rooie meiden zijn top